سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، گنجینه و کلید آن پرسش است . پس خدا رحمتتان کند بپرسید که به چهارکس پاداش داده می شود : پرسشگر و گوینده و شنونده و دوستدار آنها . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
عاشقانه ها
درباره



عاشقانه ها


Hosein Kian

قیمت تویوتا پریوس از سال 2016 تا 2017

 

تویوتا پریوس که تغییرات گسترده‌ای در آن صورت گرفته است آوازه خود را مدیون بازدهی بالا در مصرف سوخت بوده و در واقع پربازده‌ترین خودروی هیبریدی از جهت مصرف سوخت است. با وجود آنکه تویوتا حاکم بر بازار خودروهای هیبریدی است، به هیچ وجه دست از تلاش برنداشته و سعی در پیشرفت در این مسیر دارد. حال تویوتا توجه خود را به سایر قسمت‌های پریوس نیز معطوف نموده است و به نتایج جال توجهی نیز دست پیدا کرده است. تویوتا خودرویی را تولید کرده است که به لحاظ نمای ظاهری به شدت متفاوت بوده و همین امر موجب گردیده است تا بسیاری از مشتریان در خرید و دوست داشتن این خودرو با چالش‌های درونی مواجه شوند. با تمامی این اوصاف چه طرفداران پریوس این خودرو را دوست داشته باشند و چه از این خودرو متنفر باشند، پریوس روزبروز بیشتر دیده می‌شود.

قطع به یقین پریوس شهرت خود را مدیون مصرف کم خود است و طبق گفته کارشناس همراه مکانیک مقدار مصرف سوخت این خودرو در حالت ترکیبی برابر با 4.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است. نکته دیگر در مورد پریوس موتور بسیار ساکت و آرام آن است که سروصدای کمی را حتی در هنگام شتاب‌گیری‌های بالا ایجاد می‌کند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 96/10/20:: 10:15 عصر     |     () نظر