سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را گفتند : اى امیر مؤمنان چه مى‏شد اگر موى خود را رنگین مى‏کردى ؟ ] رنگ کردن مو آرایش است و ما در سوک به سر مى‏بریم [ و از سوک رحلت رسول خدا ( ص ) را قصد دارد . ] [نهج البلاغه]
عاشقانه ها
درباره



عاشقانه ها


Hosein Kian

معرفی خودرو

 

از آنجایی که خودروهای سدان­ در حال تغییر ظاهر هستند، آن دسته از سدان­‌ها که تغییرات اساسی­‌تری دارند بیشتر مورد توجه قرار می‌­گیرند. خودور هیوندای سوناتا 2014 یکی از جذاب­ترین، کارامد­ترین و ارزانترین خودورهای لوکس در بازار خودروهای 4 درب متوسط است. موتورهای چهار سیلندر این خودرو می‌­توانند از نظر مصرف سوخت با خودروهایی از قبیل تویوتا کمری و هوندا آکورد رقابت کنند. به غیر از موتورهای 2.4 متداول نصب ­شده در سوناتا، تکنولوژی جدید به کار رفته در موتور این خودرو از قبیل سوخت پاشی مستقیم توربو شارژ فشار بالا(که البته در این سال‌­ها با این مشخصه موتوری وارد ایران نشده است) باعث می‌­شود قدرت این خودرو همانند خودورهای V 6 شده و در کلاس خود دارای بهترین مصرف سوخت باشد.

 

 

نقد و بررسی فضای داخلی

 

داخل هیوندای سوناتا 2014 همانند بیرون این خودرو بسیار زیباست. داخل این خودرو ترکیبی از طراحی زیبای قسمت­‌های مختلف و نورپردازی جذاب آبی در عقب خودرو می‌­باشد. مشخصاتی از قبیل گرمکن صندلی عقب در مدل Limited در مدل‌های دیگر این خودرو دیده نمی­‌شود. ظاهر رکاب عقب این خودرو با اینکه مزاحمتی برای فضای بالای سر در صندلی عقب بوجود می‌­آورد، اما باعث زیبایی بیشتر می‌­شود. مشخصات داخل این خودرو عبارتند از:

- روکش صندلی پارچه­‎‌ای، روکش طرح چرم و چرم خالص هم به ­صورت سفارشی

- گرمکن صندلی‌­های جلو و عقب

- تهویه صندلی راننده

- تا­شدن صندلی‌های عقب با نسبت 60 به 40 و دارای کنسول وسط

- تهویه مطبوع؛ کنترل هوای اتوماتیک مجزا

- سیستم کروز کنترل

- بلوتوث

 

نقد و بررسی بیرون خودرو

 

 

خودرو هیوندای سوناتا 2014 دارای ظاهری است که خودروهای دیگر به سختی می­‌توانند به آن برسند. خودروی هیوندای سوناتا با داشتن جلو پنجره زیبا و چراغ‌­های کشیده شده به سمت عقب و طراحی زیبای شیشه عقب دارای ظاهری است که کمتر خودرویی در کلاس سدان‌­های خانواده از آن برخوردار است. سایز رینگ چرخ و لاستیک این خودرو در تیپ­‌های مختلف متفاوت است، از رینگ 16 اینچ در تیپ نیمه ­فول تا 18 اینچ در تیپ‌های فول‌تر آن است. یکی دیگر از مشخصات جذاب بیرون هیوندای سوناتا، مونروف بزرگ موجود در تیپ Limited است که البته جزو تجهیزات استاندارد آن نیست.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 96/4/21:: 6:56 عصر     |     () نظر