سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس در دلش، دانه خردلی از تعصّب باشد، خداوند او را روز قیامت با اعراب جاهلی برانگیزد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
عاشقانه ها
درباره



عاشقانه ها


Hosein Kian

قیمت ولوو xc60 از سال 2013 تا 2015

 

ولوو xc60 از لحاظ کیفیت ساخت، مشخصات فنی، ایمنی، زیبایی و امکاناتدر سطح بسیار خوبی قرار دارد ، ولی ولووxc60 در ایران رقیبی قدرتمند مانند لکسوس NX در پیش روی خود میبیند.ولوو xc60 دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است. امکانات رفاهی XC60 شرکت ولوو مثل سقف پانوراما روکش چرمی و گرمکن برای تمامی صندلی‏ها، کروز کنترل و سنسور پارک تنها بخشی از لیست بلند بالای تجهیزات رفاهی این خودرو است. از نظر سیستم تعلیق، خیلی نرم بوده و هندلینگ فوق العاده ‏ای دارد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 97/2/5:: 10:35 عصر     |     () نظر

قیمت ولوو v40 از سال 2013 تا 2015

خودروی ولوو V40، رقیب خارجی خودروهای سری یک BMW  می­باشد. این خودرو همراه با طراحی زیبا، ایمنی و سواری بسیار راحت و عملکرد عالی، خودروی بسیار خوبی است. از آنجایی که خودروی V40 در کلاس بالایی قرار دارد، دارای امکانات بسیار خوبی هم می­باشد. امکاناتی از قبیل بلوتوث، سیستم صوتی با کیفیتی عالی، صفحه لمسی 5 اینچ، سیستم تهویه اتوماتیک، پنجره­های جلو و عقب برقی، روکش فرمان و دسته دنده چرم، کامپیوتر سفر و رینگ چرخ 16 اینچ. همچنین این خودرو دارای امکانات بیشتری از قبیل بالشتک‌های جدید، کنترل کروز، دکمه­های کنترل بر روی فرمان، استارت دکمه­ای، آینه بغل­های برقی و سنسور باران می­باشد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 97/2/5:: 10:22 عصر     |     () نظر

قیمت نیسان مورانو از سال 2008 تا 2012

نیسان مورانو یک کراس‌اوور پنج نفره است که خودرویی بسیار راحتی دارد. این خودرو در سال 2009 مجددا طراحی و مهندسی شد. این خودرو از نظر قیمت با خودروهای تویوتا پرادو دو درب، کیا اسپورتیج و سوزوکی ویتارا 2400 رقابت می­‌کند. این خودرو در سه تیپ S ، SL و LE به بازار عرضه شده است که هر سه تیپ، دیفرانسیل جلو و یا AWDهستند. در گذشته این خودرو بدلیل داشتن طراحی مناسب و گیربکس اتوماتیک، جزو بهترین SUV­های بازار از نظر عملکرد بود. این امکانات در زمان خودش کمتر دیده می‌­شد.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 97/2/4:: 9:5 عصر     |     () نظر

قیمت نیسان پاترول 2درب از سال 70 تا 82

پاترول به معنای گشتی است. نیسان، نسل سوم پاترول خود را با کد سری 160 در سال 1980 روانه بازار کرد. تغییرات نسبت به نسل قبل بسیار زیاد بود و هماهنگی خوبی که در این محصول وجود داشت، باعث شد تا به سرعت جهانی شود. نسل سوم با کد 160 تا سال 1989 عرضه شد و سپس با تغییراتی به کد 260 ارتقا پیدا کرد که این تغییرات بیشتر شامل بخش‌های فنی بودند و داخل و خارج خودرو را شامل نمی‌شدند.

 

پاترول یک شاسی‌بلند دو‌دیفرانسیل است که آرایش حرکتی آن نیز از نمونه part time 4wd   یا گاهی 4×4 است که اشاره به درگیری محور جلو به خواست و نیاز راننده دارد. این خودرو در کشور‌های مختلفی تولید شد که می‌توان گفت اسپانیا و ایران از دیگر سایت‌های تولیدی اهمیت بیشتری داشتند. پاترول نسل سوم در نسخه‌هایی چون دو درب وانت، دو درب کالسکه‌ای، دو درب روباز و چهار‌درب استیشن ساخته شد و هر چند مدل‌های عرضه شده در کشورمان دارای گیربکس 1+4 سرعته دستی بودند، اما گیربکس‌های 1+5 دنده دستی و همچنین 1+3 دنده خودکار نیز برای آن قابل سفارش بوده است.

 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 97/2/1:: 10:57 عصر     |     () نظر