سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین دستیار دانش بردباری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
عاشقانه ها
درباره



عاشقانه ها


Hosein Kian

قیمت میتسوبیشی میراژ از سال 2014 تا 2017

تلنبار نمودن استرس های ناشی از زندگی روزمره آسان است ولیکن گذر زمان آن¬ها را تبدیل به معضلی غیرقابل‌کنترل خواهد کرد. قطعا شما برای رهایی از این استرس¬های روزمره نیاز به آن دارید که تفریحی برای خود دست‌وپا کنید و تمامی موارد را فراموش نمایید. مسافرت بروید. انرژی خود را بازیابی نموده و آماده جنگ دوباره با مشکلات زندگی شوید و این دقیقا همان کاری است که میتسوبیشی با میراژ، هاچبک ساب¬کامپکت خود انجام داد. هرچند زمانی که میراژ در سال 2014 معرفی گردید به‌سرعت تبدیل به دومین خودروی پرفروش میتسوبیشی گردید ولی مقدار فروش این خودرو در قیاس با رقبایی خود کمرنگ¬تر شد. راحتی سواری قابل‌بحث میراژ و فضای داخلی نه‌چندان مناسب نمی¬توانست کمکی به افزایش فروش این خودرو نماید لذا نیاز به یک تفکر و تعمق مجدد در میراژ وجود داشت. هم¬اکنون میراژ 2017 بهبودهای قابل‌توجهی را در لیست خود دارد و امید آن دارد که بتواند به رقیبی به سایر محصولات موجود در بازار بدل شود.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 97/1/29:: 7:3 عصر     |     () نظر

قیمت میتسوبیشی پاجرو گروه بهمن از سال 1384 تا 1386

 

خودوری میتسوبیشی پاجرو میراث یکی از قدیمی‌ترین SUVها در بازار است. این خودرو برای اولین بار در سال 1983 معرفی شد، در حالیکه در آن زمان مدل‌های SUV راحت و مناسب کمی در بازار موجود بود. مدل چهار درب هفت نفره کنونی این خودرو در سال 1992 به بازار آمد. در سال 2000 امکانات استاندارد بسیاری به این خودرو اضافه شد تا بتواند در بازار به رقابت بپردازد. البته حتی با وجود بسته‌ی لوکس Endeavor، خودروی پاجرو هنوز هم کمبودهایی دارد. ظاهر بیرونی خودرو کمی قدیمی شده است و زیبایی SUVهای امروزی را ندارد. همچنین موتور این خودرو نیازمند کمی تقویت می‌باشد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 97/1/28:: 10:33 عصر     |     () نظر

قیمت میتسوبیشی asx از سال 2012 تا 2018

 

کمپانی میتسوبیشی از آن دست کمپانی‌هایی است که در بازار ایران آنچنان که باید شناخته‌شده نیست ولیکن محصولاتی با کیفیت قابل قبول عرضه می‌نماید. خودروهایی نظیر لنسر، اوتلندر و ASX از تولیدت این کمپانی هستند. ASX کراس‌اوری کامپکت است که از سال 2010 روانه بازارهای جهانی شده است. این خودرو در این چند سال چندین بار دچار تغییر شده است که آخرین تغییرات آن در نسخه 2016 انجام گردیده است تا مدل 2017 با ظاهری جذابتر و خشن‌تر روانه بازار گردد. داشبورد خودرو ساده و محتاطانه طراحی شده است و در آن خبری از خلاقیت‌های نمای بیرونی خودرو نیست. در طراحی کابین از رنگ خاکستری تیره و سیاه استفاده شده است و همین امر تا حدی فضای داخل را دلگیر می‌کند. در طراحی داشبورد نیز از پلاستیک خشک استفاده شده است که برای خودرویی در این سطح قابل قبول نیست. صندلی‌ها به اندازه کافی راحت بوده و حفاظت خوبی از بدن سرنشینان دارند. کابین خودرو جادار بوده و برای سرنشینان جلو و عقب فضای لازم وجود دارد. در حالت کلی باید اذعان داشت که طراحی داخلی خودرو در سطح سایر رقبا قرار نداشته و نباید انتظار یک کابین لوکس از این خودرو داشته باشید. از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم تهویه مطبوع خودکار، سیستم ورود بدون کلید با قابلیت استارت خودرو با دکمه، سردکن داخل محفظه داشبورد، شیشه‌های برقی،  گرمکن صندلی راننده و سرنشین جلو، سقف پانوراما، گرمکن آینه‌های جانبی و شیشه عقب و ... اشاره کرد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 97/1/27:: 6:42 عصر     |     () نظر

قیمت بنز clk کوپه از سال 2005 تا 2009

مرسدس بنز CLK یکی از خودروهای شرکت مرسدس بنز است که دارای طراحی زیبا  است. این خودرو دارای جعبه دنده اتوماتیک و دستی میباشد و امکانات رفاهی مناسبی دارد.

امکانات و آپشن های  مرسدس بنز کلاس CLK:

صندلی های چرمی با قابلیت تنظیم در 10 جهت

مه شکن و جلو و عقب

سنسور باران

سنسور پارک

کروز کنترل

فرمان حساس به سرعت

آینه های جانبی دارای چراغ اخطار

سیستم صوتی شامل 10 بلندگو

ترمز ABS، ESP , BAS و 

مدل های مرسدس بنز کلاس CLK :

CLK200 Coupe

CLK200 Cabriolet

CLK280 Coupe


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 97/1/25:: 10:40 عصر     |     () نظر