سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که کرده وى به جایى‏اش نرساند ، نسب او را پیش نراند . [ و در روایت دیگرى است : ] آن که گوهر خویشش از دست شود ، بزرگى تبار وى را سود ندهد . [نهج البلاغه]
عاشقانه ها
درباره



عاشقانه ها


Hosein Kian

قیمت هایما S5 سال 97

 

هایما یکی از شرکت های خودروسازی چینی است که از سال 1992 میلادی کار خود را در زمینه خودروسازی آغاز کرده است. شرکت هایما از زیرمجموعه های گروه FAW محسوب می شود که از سال 2006 میلادی به بعد توانسته محصولات مستقل خود را با استفاده از فناوری مزدا به بازار ارائه دهد. هایما S5 هم خانواده هایما S7 است که از سال 2014 در شش تیپ متفاوت در کشور چین تولید و روانه بازار شده است. این خودرو از جدیدترین محصولاتی است که توسط شرکت ایران خودرو در ایران عرضه می شود. عرضه این محصول از سال 1396 در ایران به صورت رسمی آغاز شده و همچنان ادامه دارد. هرچند هایما اس 5 یک سال بعد از هایما اس 7 روانه بازار شد و به نوعی تکمیل کننده این نوع از هایما بود، اما چه از نظر نمای خارجی و چه از نظر درون خودرو، تفاوت های چشمگیری با هایما S7 دارد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 97/3/31:: 1:46 عصر     |     () نظر

قیمت تویوتا هایلوکس دوکابین از سال 2008 تا 2016

تویوتا هایلوکس یکی از بهترین و پرفروش ترین پیکاپ های دنیا به شمار می رود. در واقع امروز که نسل هشتم این پیکاپ محبوب عرضه شده است و 50 سال از تولید اولین نسل تویوتا هایلوکس در سال 1968 می گذرد همچنان به عنوان یکی از چند خودرو پرفروش در بازارهای آمریکا و استرالیا جایگاه خود را حفظ کرده است. در ایران باتوجه به محدودیت های گمرکی که در ورود خودرو وجود دارد؛ به عنوان مثال سایر مدل های تویوتا مانند تاندرا، فور رانر، فورچونر و سکویا حضور ندارند؛ تویوتا هایلوکس تنها رقیبانی که در کنار خود میبیند چند مدل معدود چینی است که در قد و قواره هایلوکس نیستند و به همین دلیل طرفداران مخصوص خود را پیدا کرده است. با وجود اینکه نسل جوان از نسل ششم تویوتا هایلوکس با آن آشنا شدند اما از ابتدای تولید این خودرو همواره نمونه هایی از آن به ایران راه پیدا کرده است. نسل هفتم هایلوکس با نام ویگو  (Vigo)انقلابی در تولید این خودرو بود و از آن ظاهر ساده و کلاسیک به خودرویی مدرن تبدیل شد و در سال های 2005 تا 2015 سه بار ظاهر آن مورد تغییر قرار گرفت ولی در نهایت به یکی از بهترین و خوش نام ترین مدل های هایلوکس تبدیل شد.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 97/3/29:: 9:58 عصر     |     () نظر

گریت وال وینگل 5

گریت وال موتورز یا همان GWM یکی از شرکت های خودروساز چینی باسابقه است که عمده فعالیت آن معطوف به تولید خودروهای شاسی بلند و پیکاپ بوده و کمتر به تولید خودروهای سدان می پردازد. وینگل 5 پس از اولین سری از مجموعه خودورهای وینگل یعنی وینگل 3 توانست استقبال خوبی را در بازار جهانی به دست آورد. گریت وال اولین صادرات خود به کشور انگلیس را با خودرو وینگل 5 آغاز کرد. پس از رونمایی اولیه این خودرو در سال 2011 میلادی، با همکاری دیار خودرو و در سال 1392 وینگل 5 به جاده های ایران راه پیدا کرد. این خودرو در دو نوع تک کابین و دو کابین تولید شده که در انواع تک دیفرانسیل، دو دیفرانسیل و دیزلی روانه بازار گردیده است. آخرین مدل از این خودرو که توسط خودروساز داخلی تولید شده است مربوط به سال 1395 است. 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 97/3/26:: 12:15 عصر     |     () نظر

قیمت دناپلاس توربو از سال 96 تا 97


دنا محصول شرکت ایران خودرو است که از آن به عنوان چهارمین خودروی ملی یاد می‌کنند در واقع مدل بهبود یافته سمند است که بر روی پلت فرم پژو 405 سوار شده است. 
پس از استقبال گسترده بازار از دنا، ایران خودرو برآن شد تا با افزوده آپشن‌هایی، بیش از پیش در دل خریداران نفوذ نماید و از این روی نسخه پلاس را وارد بازار نمود. حال ایران خودرو در صدد آن بر آمده تا با استفاده از توربوشارژر این بار نسخه پلاس توربو را تولید نماید، نسخه‌ای که عملا تنها تفاوت آن، افزودن توربو شارژر بوده است، البته اگر از آپشنی چون موکت کف‌ پایی، چشم‌پوشی کنیم!



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 97/3/24:: 11:40 صبح     |     () نظر

قیمت فولکس واگن پاسات2018

 

احتمالا خودروی فولکس واگن پاسات 2018 به چشم شما بسیار آشنا به نظر خواهد رسید. علت این امر می تواند به شباهت این خودرو با نسل پیشین آن که محصول 6 سال قبل بود، مرتبط باشد.

مدت زیادی بود که بدون یک نمونه ی با طراحی جدید، ظرافت کافی، ممتاز و قابل رقابت با سدان های حاضر در بازار خودروی جهانی از سوی برند فولکس روبرو بودیم. با ظهور پاسات 2018 مهر تائیدی بر این ادعا زده شد که خلاء زمانی ظهور محصول جدیدی از برند فولکس، در نهایت به عرضه  نمونه ای شایسته، کاربردی با سبک ماندگار منجر شد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 97/3/23:: 3:50 عصر     |     () نظر
   1   2      >