سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا شیفته دلداده بدان که نام نیکش بر زبانها افتاده [نهج البلاغه]
عاشقانه ها
درباره



عاشقانه ها


Hosein Kian

قیمت کیا اپیروس از سال 2008 تا 2009

 

خودروی اپیروس یک سدان بزرگ از خودروهای شاخص شرکت Kia  است که تنها در یک تیپ ارائه می‌شود. از رقبای این خودرو می‌توان به تویوتا کمری، مزدا 3 و هیوندا آزرا اشاره کرد.

شاید در نگاه منتقدانه به اپیروس، طراحی آن کمی جای حرف داشته باشد. کیا همواره در طراحی محصولاتش، از سبک خاصی پیروی می‌کند، اما در اپیروس می‌توان نوعی سنت شکنی را مشاهده کرد، که در طراحی جلو و عقب اپیروس این امر کاملا مشهود است. شباهت طراحی جلوی اپیروس به مرسدس E-class که توسط طراحان نیز به عنوان نوعی الهام گیری تایید شده همواره امتیاز منفی برای اپیروس در نظر گرفته می‌شود. جلو پنجره بزرگ، زیبایی و وقار خاصی را در تناسب با ابعاد این خودرو بوجود آورده است، رینگ‌های آلومینیومی 17 اینچی در کنار طراحی ساده کنار خودرو و درها و نوار روی بدنه که تا جلو و عقب خودرو ادامه پیدا می‌کنند، مانند کمربندی زیبا در میان طراحی ساده و در عین حال زیرکانه خودرو خودنمایی می‌کنند. چراغ‌های کشیده شده به سمت بالای عقب اپیروس در کنار صندوق هم سطح پشت خودرو در بالا بردن ابهت اپیروس نقش بسزایی داشته‌اند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 96/11/27:: 9:24 عصر     |     () نظر

 

قیمت فولکس بیتل از سال 2012 تا 2013

شرکت فولکس واگن، خودروی بیتل هاچبک را برای سال 2012 از نو طراحی کرد. در مدل جدید خودروی بیتل، مشخصات قدیمی­‌تر به صورت اسپرت در آمده است. این خودرو در دو مدل بنزینی و دیزلی تولید شده است. رقبای این خودور، هاچبک­‌های قدیمی از قبیل Mini Cooper  و  Fiat 500هستند. شرکت­ فو­لکس واگن در خط تولید سال 2013 خود تغییراتی را اعمال کرده است. خودروی جدید بیتل دارای یک استریوی Fender با چهره‌­ای زیبا، چراغ جلو زنون با شدت نور بالا و چراغ LED طول روز به همراه رینگ چرخ آلیومینیومی 18 اینچ می­‌باشد. خودروی بیتل، دستخوش افزایش قدرت موتور شده و سپرهای R-Line به آنها اضافه شده است. شرکت فولکس واگن، طرح قدیمی و جدید را در طراحی خودروی بیتل با هم ادغام کرده است. قسمت جلوی این خودرو، تغییرات جزئی نسبت به نسل قبل داشته است. اما نیمه عقبی خودرو مشخصه‌های خود بیتل را دارد که شامل سقف و ستون عقب پهن با قوسی که تا سپر عقب کشیده شده، می‌باشد. این تغییرات خیلی زیرکانه و ریز هستند ولی چهره خودرو را عوض کرده­‌اند. مونروف و اسپویلر نیز از مشخصات بیرون این خودرو می‌باشند.

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 96/11/24:: 8:57 عصر     |     () نظر

قیمت سوزوکی کیزاشی از سال 2012 تا 2013

خودروی سوزوکی کیزاشی 2013 خودرویی عالی است که هنوز فرصت عرض اندام به آن داده نشده است. این سدان که اندازه ای مابین سدانهای کامپکت و متوسط دارد، ترکیب بسیار خوبی از ویژگیها و امکانات را ارائه کرده است که مورد نظر خریداران است. رانندگی با آن لذت بخش است، ترمزی عالی دارد و چهارچرخ محرک (AWD) نیز موجود است. امکانات استاندارد این خودرو بسیار خوب است، قیمتی منطقی دارد و کیفیت اتاق آن بالاست. اگر تیپ S شیک این خودرو را انتخاب کنید، حس خواهید کرد که در فولکس واگن نشسته اید.

این خودرو مقداری از رقبای خود کوچکتر است، بنابراین فضای جلوی پا در صندلی های عقب آن کمتر از سدان های متوسط است. مصرف سوخت خودروی سوزوکی کیزاشی باتوجه به موتور 4 چهار سیلندر آن بسیار خوب است که البته موتور قوی تری برای این خودرو موجود نیست. سیستم نقشه خوان صفحه لمسی مدل 2013 این خودرو در مقایسه با سیستم های پیشرفته رقبا، تکنولوژی نمایش فوق العاده ای ندارد. البته می توان از این مورد گذشت و به رادیوی خوب آن که به صورت استاندارد روی خودرو است، چسبید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 96/11/21:: 10:9 عصر     |     () نظر

قیمت کیا ریو مونتاژ از سال 80 تا 91

خودروی ریو اولین بار در سال 2000 میلادی توسط شرکت کیا موتورز کره جنوبی در دو مدل سدان و هاچ‌بک تولید شد. اما خودرویی که ما در ایران با آن سر و کار داریم فیس لیفتی از همان خودروی سال 2000 است که ارتقاء در موتور، تعلیق، ترمز و طراحی جدید داخلی و خارجی، تغییراتی بودند که بر آن در سال 2002 اعمال شدند. این خودرو در بین سال های 1384 تا 1391 در ایران و توسط شرکت سایپا مونتاژ شده است که البته تمامی قطعات این خودرو وارداتی بودند. به دلیل شتاب بالا و مصرف پایین، ریو طرفداران زیادی پیدا کرد ولی مشکلی که بیشتر مصرف­‌کنندگان این خودرو با آن درگیر بودند ترمزها و ایمنی این خودرو بود  . صندلی­‌های خودرو به گونه‌­ای طراحی شده‌­اند تا در مسیرهای طولانی کمترین خستگی را در راننده ایجاد کنند. جنس روکش­‌های آن نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار است. فضای عقب خودرو کمی کوچک است و زمانی که 3 نفر در صندلی عقب خودرو بنشینند کمی احساس فشردگی می­‌کنند.

در نظر گرفتن فضاهای کوچک برای قراردادن وسایل مختلف مانند لیوان از جمله مزیت‌های این خودرو برای سرنشینان آن است.

 

داشبورد خودرو از طراحی ساده ای برخوردار است اما با این حال نمی­‌توان گفت که ضعیف طراحی شده و نمای نازیبایی دارد اما موادی که برای ساخت آن استفاده شدند سفت هستند و به نظر می‌رسد کیفیت چندان بالایی ندارند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 96/11/16:: 8:49 عصر     |     () نظر

قیمت تیبا2 از سال 93 تا 96

 

تیبا هاچ‌بک یا تیبا 2 یک سال و چند ماه پس از عرضه تیبا صندوق‌دار رونمایی شد. از آنجا که سایپا 111 توانایی مقابله با پژو 206 نداشت، این خودرو به نوعی برای بدست گرفتن بازار هاچ بک توسط سایپا به بازار عرضه شد که با توجه به قیمت پایین­تر آن، امری امکان­پذیر به نظر می‌رسید. تغییرات ایجادشده در این خودرو نسبت به نوع صندوق‌دار، هم در نمای خارجی و هم در تزیینات داخلی آن است، جایی که سقف و کل فضای عقبی خودرو تغییر کرده و از طرف دیگر تعداد زیادی از قطعات داخلی به گفته سازنده آن دستخوش تغییر شده است. تغییرات ظاهری در نمای عقب را می توان مثبت ارزیابی کرد تا جایی که توانسته رضایت‌مندی از ظاهر این خودرو را در بین جوانان تا حدی افزایش دهد. نمای جلو تیبا هاچ‌­بک همانند تیبا صندوق‌دار از چراغ­‌های کشیده اما کوچک به علاوه جلو پنجره کوچک تشکیل شده است که شکل ناهماهنگی را با با بدنه حجیم خودرو که به واسطه خطوط و انحناهای زیاد روی سپر، گلگیر و کاپوت اتومبیل به وجود آمده‌اند، ایجاد کرده است. نمای جانبی هم که براساس همان معیارهای نمای جلو طراحی شده، شکل نسبتا خوبی دارد. اما در نمای عقب تغییرات زیادی نسبت به تیبا صندوق‌دار به وجود آمده است. سقف، قسمت عقب بدنه جانبی، چراغ­‌های عقب، درب پنجم و سپر از جمله تغییرات ایجاد شده هستند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 96/11/14:: 10:0 عصر     |     () نظر
   1   2      >