سفارش تبلیغ
صبا ویژن
و مردى از او خواست تا ایمان را به وى بشناساند ، فرمود : ] چون فردا شود نزد من بیا ، تا در جمع مردمان تو را پاسخ گویم ، تا اگر گفته مرا فراموش کردى دیگرى آن را به خاطر سپارد که گفتار چون شکار رمنده است یکى را به دست شود و یکى را از دست برود . [ و پاسخ امام را از این پیش آوردیم و آن سخن اوست که ایمان بر چهار شعبه است . ] [نهج البلاغه]
عاشقانه ها
درباره



عاشقانه ها


Hosein Kian

قیمت بنز cla از  سال 2015 تا 2017

نز کلاس CLA به هدفی که مرسدس- بنز در سال 2014 هنگام معرفی این خودرو بیان نموده بود دست پیدا کرده است. این هدف عرضه خودرویی باقیمت پایین¬تر و افزودن آن به خانواده مرسدس بود علاوه بر این کمپانی قصد داشت با آزاد کردن مقدار از فضای داخلی کلاس C، آن را تبدیل به خودرویی مجلل¬تر نماید که در این مورد نیز موفق گردید. هرچند مهم¬ترین عامل در جلب نظر خریداران قیمت پایین این خودرو بوده و هست ولیکن نباید از سایر ابعاد دلپسند این خودرو غافل شد. ظاهر جذاب، عملکرد اسپورتی، مصرف سوخت پایین، تجهیزات ایمنی پیشرفته و فضای زیاد صندوق‌عقب از دیگر عوامل جذابیت این خودرو است.

در جهت ادامه حضور موثر این خودرو، مرسدس بنز CLA250 و AMG CLA 45 نسلی جدید از این خودروی مجلل هستند. نمای این مدل¬ها اندکی متفاوت بوده و آیتم¬های جدیدی که برخی به‌صورت استاندارد و برخی به‌صورت آپشن (می¬توان از Android Auto و Apple CarPlay یاد برد) هستند بر روی این مدل¬ها عرضه شده است؛ علاوه بر آن، صفحه‌نمایش موجود بزرگ‌تر و درعین‌حال نازک‌تر شده است. موتور CLA کماکان کند عمل نموده و دارای سرعت پاسخ¬دهی پایینی است. از دیگر نقاط ضعف این خودرو می¬توان به کیفیت نه‌چندان مناسب سواری آن و فضای کم سر در قسمت عقب اشاره نمود.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 96/12/19:: 11:10 عصر     |     () نظر

قیمت بنز B سال 2006 تا 2008

مرسدس بنز  کلاس اولین مدل مرسدس بنزی است  که بر روی پلتفرم دیفرانسیل جلو جدید این کارخانه با نامMFA ساخته می شود. این خودرو  یک اتومبیل متصل به اینترنت به حساب می آید و می توانید برخی عملیات و کنترل ها را از طریق اینترنت انجام دهید. باطری برقی آن از نوع لیتیومی است و می توانید آن را به پریزهای برق رایج در خانه هم متصل کنید و با برق 220 ولت تنها طی 2 ساعت برای 100 کیلومتر شارژ می شود. موتور مرسدس بنز  کلاس با قدرت 135 اسب بخار می تواند حدود 200 کیلومتر را با یک شارژ طی کند که از بسیاری از خودروهای برقی فعلی بهتراست.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 96/12/19:: 9:15 عصر     |     () نظر

قیمت مزدا 323 از سال 80 تا 86

شرکت خودروسازی ژاپنی مزدا از سال 1963 اقدام به تولید خودروهای خانوادگی تحت عنوان Mazda Familiaکرد و این پروژه را تا سال 2003 ادامه داد. این شرکت از سال 1977 خودروی مزدا 323 را در خط تولید خود قرار داد و آن را در چند نسل عرضه و در نهایت پروژه مزدا 3 را جایگزین آن کرد. مزدا 323 از سال 1999 (1378) توسط گروه بهمن به بازار داخلی معرفی شد و آن را به صورت مونتاژ کامل به دست خریداران رساند. این خودرو از سال 2003 (1382) با کمی تغییر بهبود یافت و در نهایت تولید و عرضه آن در سال 2007 (1386) در ایران متوقف شد و چندی بعد جای خود را به خودروی مزدا 3 داد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 96/12/18:: 7:38 عصر     |     () نظر

قیمت مزدا 2 از سال 90 تا 92

شرکت مزدا، در سال 2011 جدید­ترین مدل خود را که خودروی کامپکت کوچک پنج نفره‌ی مزدا 2 بود ارائه کرد. این خودرو تنها در مدل هاچبک موجود است که شباهت‌هایی را هم با  مزدا 3 دارد، ولی در مزدا 2 امکانات بیشتری به صورت استاندارد وجود دارد. مزدا 2 با خودروهایی از قبیل هیوندای i 30 و تویوتا یاریس رقابت می‌کند. این خودرو در تیپ‌های اسپرت و تورینگ به بازار عرضه شده است، که هر دو دارای موتور چهار سیلندر 1500 سی‌سی با قدرت 100 اسب بخار و گیربکس اتوماتیک و غیراتوماتیک هستند. خودروی مزدا 2 در شهر حدود 8.5 لیتر، در بزرگراه حدود 6.9 لیتر بر صد کیلومتر بنزین مصرف می‌کند. د رون این خودرو بسیار زیبا ولی در عین حال کم‌جا است. این خودرو دارای چند جا لیوانی، کیلومترشمار با اعداد درشت و یک سی­دی پلیر می‎باشد، که کار با آن بسیار راحت است و می‌توانید دستگاه iPod را از طریق ورودی AUX وصل کنید. امروزه رسم شده است که داخل خودروها را بسیار مدرن و پیچیده می‌سازند ولی مزیت مزدا 2 این است که داخل آن در عین زیبایی، بسیار ساده طراحی شده است و مواد و پلاستیک استفاده‌شده در داشبورد و دیگر قطعات داخلی آن از کیفیت خوبی برخوردارند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 96/12/15:: 11:16 عصر     |     () نظر

قیمت ولکس c30 از سال 91 تا 96

ولکس C30 سدانی تولید کمپانی گریت وال است که برای اولین بار در سال 2010 روانه بازار گردید. این سدان جمع و جور ونه‌چندان جذاب! توانست برای دو سال متوالی و در سال‌های 2011 و 2012 پرفروشترین خودروی تولیدی گریت‌وال گردد. این خودرو توسط گروه خودروسازی راین و در دو مدل دنده‌ای و اتومات وارد بازار ایران شده است. شایان ذکر است این خودرو علاوه بر ایران در کشورهایی نظیر عراق، پرو، روسیه، اردن و ... به فروش می‌رسد. کابین خودرو دارای طراحی ساده و هماهنگی بوده ولیکن آنچنان که باید زیبا نیست. در مدل دنده‌ای از رنگ مشکی و کروم و در مدل اتومات از رنگ کرم، مشکی و کروم استفاده شده است و همین امر جذابیت نوع اتومات را بیشتر کرده است. کلیه ادوات به خوبی جانمایی شده‌اند و همین امر، کار را برای راننده ساده می‌کند. فرمان سه‌پره بوده و از قطعات کروم بر روی آن استفاده شده است؛ علاوه بر آن، کلیدهای کنترل سیستم صوتی نیز بر روی فرمان قرار دارد. در طراحی داشبورد از پلاستیک سخت استفاده شده که فاقد کیفیت مناسب است. از امکانات این خودرو می‌توان به گرمکن شیشه عقب، سان‌روف، سیستم صوتی مجهز به درگاه USB و بلوتوث (صفحه نمایش لمسی در مدل اتومات)، شیشه‌بالابرهای جلو و عقب برقی، گرمکن شیشه عقب و ... اشاره نمود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 96/12/12:: 7:17 عصر     |     () نظر
   1   2      >