سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همنشینی دانشمندان عبادت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
عاشقانه ها
درباره



عاشقانه ها


Hosein Kian

قیمت جیلی امگرند X7    سال 2014

 

خودروی جیلی امگرندEX7 در سال 2007 تولید گردید و تاکنون بعنوان تنها خودروی تولید شده توسط این شرکت از نوع شاسی‌بلند می‌باشد. این خودروی چهار درب، دارای دو ردیف صندلی با پنج نفر ظرفیت سرنشین می‌باشد. X7 در ابتدا موتوری کوچک با حجم 1800 سی‌سی داشت اما به دلیل تقاضای خریداران، دو موتور بزرگتر و پر قدرت‌تر نیز به آن اضافه نمودند. شرکت خودروسازی جیلی بزرگترین خودروساز در کشور چین است که بسیاری از برندهای معروف از قبیل  Englon، Gleagle و حتی شرکت سوئدی Volvo نیز از مجموعه‌های همکار این شرکت هستند. در بین برندهایی که در بازار چین حضور دارند، نشان Emgrand از اعتبار بالایی برخوردار است. به نظر می‌رسد که شرکت جیلی قصد دارد بهترین محصول این کارخانه یعنی X7 را به بازارهای جدیدتری مثل امریکای شمالی وارد نماید. بدنه این خودرو توسط جورجتو جیوجیارو طراحی شده است که طراحی ده‌ها مدل از فیات، آلفارومئو، لامبورگینی، لوتوس، ب‌ام‌و، مازراتی، دوو، فورد، رنو، مزدا، فراری، فیات، هیوندای، فولکس و… از جمله کارهای او به شمار می‌روند. این خودروی شاسی‌بلند البته از طراحی چندان فوق العاده‌ای برخوردار نیست و بیشتر از لحاظ فنی عملکرد خوبی دارد. همچنین بدنه این خودرو ساده و طراحی قدیمی دارد. در این خودرو جزئیات زیادی وجود ندارند که بتوانند نظر شما را به خود جلب کنند. شیبِ به سمت بالای شیشه عقب، در پشت ستون سوم خودرو جذاب است و اضلاع و اشکال زمخت بدنه، ظاهر این خودرو را خشن کرده است که برای خودرویی در این کلاس خوب است. قابل مشاهده است که طراحی X7 دارای یک ایراد در عقب خودرو است و آن این است که شیشه عقب تقریباً به صورت عمودی است و بعد از آن، عقب خودرو از آن نقطه تا حدود 5 اینچ بیرون زده است. خوشبختانه این موضوع از زاویه سه رخ و همچنین از پشت خودرو خیلی قابل مشاهده نیست.

قیمت جیلی امگرند X7 سال 2014



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 96/10/30:: 9:4 عصر     |     () نظر

قیمت تویوتا پریوس از سال 2016 تا 2017

 

تویوتا پریوس که تغییرات گسترده‌ای در آن صورت گرفته است آوازه خود را مدیون بازدهی بالا در مصرف سوخت بوده و در واقع پربازده‌ترین خودروی هیبریدی از جهت مصرف سوخت است. با وجود آنکه تویوتا حاکم بر بازار خودروهای هیبریدی است، به هیچ وجه دست از تلاش برنداشته و سعی در پیشرفت در این مسیر دارد. حال تویوتا توجه خود را به سایر قسمت‌های پریوس نیز معطوف نموده است و به نتایج جال توجهی نیز دست پیدا کرده است. تویوتا خودرویی را تولید کرده است که به لحاظ نمای ظاهری به شدت متفاوت بوده و همین امر موجب گردیده است تا بسیاری از مشتریان در خرید و دوست داشتن این خودرو با چالش‌های درونی مواجه شوند. با تمامی این اوصاف چه طرفداران پریوس این خودرو را دوست داشته باشند و چه از این خودرو متنفر باشند، پریوس روزبروز بیشتر دیده می‌شود.

قطع به یقین پریوس شهرت خود را مدیون مصرف کم خود است و طبق گفته کارشناس همراه مکانیک مقدار مصرف سوخت این خودرو در حالت ترکیبی برابر با 4.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است. نکته دیگر در مورد پریوس موتور بسیار ساکت و آرام آن است که سروصدای کمی را حتی در هنگام شتاب‌گیری‌های بالا ایجاد می‌کند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 96/10/20:: 10:15 عصر     |     () نظر

 

قیمت تویوتا gt86   از سال 2013 تا 2014

 

بااینکه خودروی تویوتا GT86 امکانات خوبی را داراست اما در مقایسه با رقبای خود سواری و ظاهر بهتری را ندارد. اما با همه‌ی این اوصاف، در کل GT86 خودروی قابل قبول و خوبی است. با اینکه خودروی تویوتا GT86 در سال‌های اخیر در رقابت با FT-86  عقب افتاده است، اما باز از این موضوع خوشحالیم که شرکت تویوتا به جای ساخت یک خودروی اسپرت به درد نخور و یا یک کوپه‌ی زشت یا هاچبکی بزرگ، ساخت این خودرو را انتخاب کرد. رینگ چرخ 16 اینچ آلیاژی این خودرو و اگزوز دوتایی عقب آن که دقیقا از خودروی Yaris برداشته شده‌اند. برای خریداران GT86 این امکان وجود دارد که خودروی خود را به بالاترین امکانات موجود مجهز کنند، امکاناتی مانند: رینگ چرخ 17 اینچ، تودوزی زیبا و از همه مهمتر چراغ جلو با شدت نور بالا به همراه LED دور قاب.دنده‌ی غیر اتوماتیک این خودرو کمی خشک است اما بخاطر داشتن کلاچی نرم، رانندگی با آن لذتبخش است. خودرو به شکلی ساخته شده است که همیشه دوست دارید با سرعت بالا با آن رانندگی کنید و به همین دلیل مصرف سوخت ترکیبی خودروی مورد بررسی ما حدود 7.1 لیتر در صد کیلومتر بود. البته مدل‌های دارای گیربکس اتوماتیک نرم‌تر کار می‌کنند و در عین حال واکنش بهتری دارند و مصرف سوخت در این مدل معادل 7.8 لیتر در صد کیلومتر می‌باشد. فرمان این خودرو نرم و در عین حال تیز است و واکنش مناسبی دارد ولی کاملا رضایت بخش نیست. ترمز این خودرو نیز متوسط است و اگر محکم آن را فشار دهید، به خوبی عمل می‌کند. مدل پایه‌ی گیربکس دستی خودروی GT86 دارای لاستیک‌های 55/205 با رینگ 16 اینچ آلیاژی و مدل گیربکس اتوماتیک آن دارای لاستیک 45/215 با رینگ 17 اینچ است. هر دوی این مدل‌ها در هنگام پیچیدن بخوبی عمل می‌کنند و البته مدل اتوماتیک بدلیل لاستیک‌های پهن‌تر عملکرد بهتری دارد ولی با این حال به خوبی هوندا S2000  و  پورشه بوکستر نیست.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 96/10/16:: 10:45 عصر     |     () نظر

لیست قیمت محصولات برلیانس در همراه مکانیک

برلیانس آتو، (به چینی: ????????????  ) شرکت خودروسازی چینی است، که در زمینه مونتاژ خودروهای شرکت‌های ب‌ام‌و، میتسوبیشی موتورز، پورشه، تویوتا، پینینفارینا و ایتال‌دیزاین فعالیت می‌کند.

شرکت برلیانس آتو در سال 1992 توسط یانگ رونگ راه‌اندازی شد و تا سال 2002 تنها به تولید مینی بوس اشتغال داشت. از سال 2003 در پی امضای قرارداد با ب‌ام‌و شروع به مونتاژ اتومبیل نمود. شرکت بریلیانس در سال 2012 شمار 650 هزار دستگاه اتومبیل تولید کرد و در سال 2013 به‌عنوان ششمین تولیدکننده خودرو جمهوری خلق چین شناخته می‌شود.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر شن‌یانگ، چین قرار دارد و سهام آن در بازارهای بورس اوراق بهادار هنگ کنگ و بورس فرانکفورت معامله می‌شود.

 

خودروهای سواری برلیانس در ایران توسط سایپا و پارس خودرو مونتاژ می شود. در ایران برلیانس های h330وh320وh230وh220و cکراس وv5 موجود است V5کپی برداری شده از bmw x3است ولی در ایران محبوبیت زیادی ندارد محبوب ترین ماشین برلیانس موتور h330 است که سواری و فرمان نرمی دارد اما و امکانات کاملی دارد

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 96/10/15:: 3:49 عصر     |     () نظر

قیمت پورشه کیمن از سال 2010 تا 2012

کیمن یکی از مدل­‌های شاخص پورشه است که از قدرت بیش­تر و ظاهر خوبی بهره می‌­برد. خودروی دو نفره پورشه کیمن و هم خانواده­اش بوکستر، رقیب خودوروهایی از قبیل آئودیTT ، بی­ام­وZ4  و مرسدس بنز  SLK-Class می‌باشند. خودروی بوکستر به طور جداگانه بررسی می­‌شود. خودروی کیمن برخلاف ظاهر جمع و جورش، داخل جاداری دارد. حتی افرادی با قد 190 هم در این خودرو، راحت هستند. صندلی‌­های این خودرو خلبانی می‌باشند و از بالشت سفتی برخوردارند و دارای بالشتک­های کناری هستند که در هنگام پیچیدن، شما را نگه می­‌دارد. شرکت پورشه در طراحی مجدد خودروهایی از قبیل Cayenne SUV و 911، کیفیت داخل خودرو را بالا برد ولی خودروی کیمن، چند سال زودتر از این خودروها به این طراحی دست یافته بود. بنابراین داخل آن بسیار زیبا و دارای مواد با کیفیت و طراحی دقیق است ولی نسبت به قیمت بالای خود، خیلی هم مجلل نیست. بعلاوه بخاطر طراحی خاص موتور آن، دارای دو صندوق است. اولی در جلوی خودرو است که عمیق است و 150 لیتر حجم دارد و دومی در زیر قسمت عقبی خودرو است که 260 لیتر حجم دارد. اگر از ساک­های حالت­‌پذیر استفاده کنید می­‌توانید مقدار زیادی اثاثیه در آن جا دهید.

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 96/10/12:: 9:16 عصر     |     () نظر
   1   2      >