سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که راز خود را نهان داشت ، اختیار را به دست خویش گذاشت . [نهج البلاغه]
عاشقانه ها
درباره



عاشقانه ها


Hosein Kian

 

قیمت رونیز از سال 82 تا 89

 

ظاهر زمخت و محکم شاسی‌­بلند ارزان قیمت نیسان رونیز، توجه جوانان را به خود جلب کرده است. فروش زیاد این خودرو در ابتدای تولید در سال 2000 نشانگر محبوبیت این خودرو بود ولی این فروش در سال 2002 کمی کاهش یافت. از سال 2002 به بعد رونیز دارای موتور بسیار قدرتمندی شد که این موتور از روی وانت Frontier برداشت شده بود. همچنین این خودور در قسمت جلو دچار تغییراتی از قبیل اضافه شدن کاپوت برجسته شده است. خودروی رونیز یک خودروی 5 نفره است. پشتی صندلی­‌های عقب به صورت مجزا تا می‌­شوند. از دیگر امکانات داخل خودرو می‌­توان به فضای توری با ظرفیت دو دوچرخه کوهستان، جای قلاب، قلاب سقف و جعبه کمک‌های اولیه اشاره کرد. همچنین می‌­توان بر روی این خودرو کایاک و اسنوبورد نیز جا داد. در هنگامی که صندلی‌­های عقب را بخوابانید، فضای صندوق عقب خودرو حدود 1860 لیتر می­‌رسد.

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 96/10/7:: 8:0 عصر     |     () نظر

قیمت برلیانس h320   پارس خودرو از سال 94 تا 96

 

با وجود آنکه فقط چند سال از حضور برلیانس در بازار ایران نمی‌گذرد، این کمپانی چینی به لطف عرضه محصولاتی زیبا و جذاب توانسته است نامی برای خود در بازار دست و پا کند. H320 خودرویی هاچبک بوده که در مدل دستی و اتومات و از سال 1394 وارد بازار شده است. زیبایی بصری و امکانات قابل قبول این خودرو، فروش خوبی را برای این خودرو رقم زده است. شایان ذکر است که این خودرو، هاچبک سدان H330 است. نمای داخلی دارای رنگی گرم و دلپذیر است ولیکن همانند سایر محصولات چینی کیفیت مواد مورد استفاده در آن پایین است. در داشبورد از پلاستیک خشک استفاده شده که بعضا در برخی قسمت‌ها زبری آن نیز توی ذوق می‌زند. جانمایی دکمه‌های کنترلی به خوبی انجام شده است و از این روی دسترسی راننده به این دکمه‌ها راحت شده و راننده تسلط بیشتری بر آن‌ها دارد.  به رغم هاچبک بودن، کابین این خودرو جادار بوده و فضای کافی برای سرنشینان را فراهم می‌آورد. شایان ذکر است که حجم صندوق عقب 314 لیتر است که برای یک خودرو هاچبک مناسب است. به لطف همکاری با بی‌ام‌دبلیو، محصولات برلیانس دارای نمای بیرونی زیبایی هستند. برلیانس H320 شباهت بسیار زیادی به برادر سدان خود یعنی H330 است. همانند H330 این خودرو نیز دارای درب موتور حجیمی است و مه‌شکن‌ها در قسمت پایین سپر قرار داسته و توسط یک 6 ضلعی محاط شده‌اند. نمای عقب خودرو به واسطه هاچبک بودن جذابیت بیشتری نسبت به مدل سدان دارد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 96/10/3:: 10:18 عصر     |     () نظر

قیمت برلیانس h330 از سال 94 تا 96

در میان انبوه شرکت‌های چینی که در سال‌های اخیر به بازار ایران هجوم آورده‌اند، چند سالی است که شرکتی با نام برلیانس پا به عرصه رقابت در ایران گذاشته و با ارایه محصولاتی زیبا و جذاب، از موفقیت نسبی خوبی برخوردار شده است. برلیانس H330 که نمونه سدان برلیانس H320 است توسط پارس خودرو و در سال 94 و در دو مدل دنده‌ای و اتومات به بازار ایران معرفی شد. همانند سایر محصولات چینی، در این خودرو نیز تقلید و کپی‌کاری دیده می‌شود به طوریکه نمای ظاهری آن شما را به یاد محصولات بی‌ام‌دبلیو می‌اندازد. از رقبای داخلی این خودرو می‌توان به دنا و از رقبای چینی می‌توان به ام‌وی‌ام 550 اشاره نمود. این خودرو به یک موتور 1498 سی‌سی 4 سیلندر خطی مجهز است که قادر به تولید 103 اسب بخار توان و 138 نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس این خودرو در مدل دنده‌ای به صورت 5 سرعته و در مدل اتومات 4 سرعته است. شایان ذکر است استاندارد آلایندگی H330 یورو 5 است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 96/10/1:: 12:46 عصر     |     () نظر
<      1   2