سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمرانیها میدانهاى مسابقت مردان است . [نهج البلاغه]
عاشقانه ها
درباره



عاشقانه ها


Hosein Kian

قیمت آریو سایپا (s300 ) از سال 93 تا 96

Z300 که در سال 2012 در چین معرفی شده است، یکی از محصولات شرکت نوپای زوتای است که خود در سال 2005 تاسیس شده است. این شرکت همانند بسیاری از شرکت­‌های چینی دیگر کار خود را با کپی‌­برداری و خرید دانش از شرکت‌های معتبر آغاز کرد. شرکت‌هایی مانند فیات، لانچیا، تویوتا و میتسوبیشی که همچنان این روند ادامه دارد.

شرکت سایپا نیز در راستای تکمیل سبد فروش خود این خودرو را نشانه گرفت و عرضه آن را در ایران در سال 1393 با نام S300 آغاز کرد و البته پس از مدتی نام آن به سایپا آریو تغییر یافت.

طراحی ظاهری سایپا آریو بر اساس خودرو نسل دوم تویوتا Allion صورت پذیرفته است و موتور آن نیز توسط کمپانی میتسوبیشی ساخته شده است. طراحی و امکانات این خودرو قابل قبول است، به جز برخی از قطعات داخلی آن که از کیفیت پایینی برخوردار است.

 

فاصله 2.7 متری دو محور این خودرو سبب شده تا فضای نسبتا خوب و بزرگی چه در قسمت جلو و چه در قسمت عقب در خودرو وجود داشته باشد. با این که کیفیت برخی از قطعات داخلی این خودرو نامناسب است، اما طراحی کلی نمای داخلی خوب است. تنظیمات سیستم صوتی از روی فرمان، نمایشگر دقیق و زیبای سرعت، دور موتور، مصرف سوخت و دیگر هشدارهای مورد نیاز نیز از دیگر نکات مثبت طراحی قسمت داشبورد این خودرو است. سانروف یکی دیگر از تجهیزات رفاهی این خودروست.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 96/11/12:: 2:11 عصر     |     () نظر

لیست قیمت محصولات DS   در همراه مکانیک

 

دی‌اس اتومبیلز، (به فرانسوی: DS Automobiles) برند برتر گروه پی‌اس‌ای است. مارک دی اس ابتدا در اوایل سال 2009 بعنوان زیر مجموعه برتر سیتروئن به مدل‌های دیگر اضافه شد تا در کنار سایر اتومبیل‌های سیتروئن به تولید برسد. دی‌اس مخفف روح متفاوت (Different Spirit) یا سری متمایز(Distinctive Series) است (اگر چه ارجاع به خودروی تاریخی سیتروئن دی اس هم آشکار است). این اسم همچنین نوعی بازی با کلمات است چون تلفظش در زبان فرانسه مانند کلمه déesse به معنی الهه است. از سال 2015(و قبل از آن از 2012 در چین) برند سیتروئن از روی خودروهای خط تولید دی‌اس برداشته شد و دی‌اس به عنوان یک برند مستقل به کار ادامه داد. به گفته کارلوس تاوارس مدیر عامل وقت گروه پی‌اس‌ای، دی‌اس از همان پلتفرم‌ها و نمایندگی‌های دیگر مدل‌های گروه پی‌اس‌ای استفاده خواهد کرد اما از طریق استاندارهای تولیدی و مهندسی مجزا خود را از خودروهای سیتروئن متمایز خواهد کرد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 96/11/6:: 6:26 عصر     |     () نظر

لیست قیمت محصولات چانگان در همراه مکانیک

 

گروه خودروسازی چانگان در سال 1962 و در شهر چونگ‌کینگ، واقع در غرب کشور چین تأسیس شد. چانگان در زمینه‌ی طراحی، توسعه، تولید و فروش خودروهای سواری و تجاری فعالیت دارد؛ خودروهای سواری و تجاری این شرکت، تحت برندهای چانگان و چانا به فروش می‌رسند. چانگان طی همکاری‌های مشترکی که با فورد، Groupe PSA، مزدا و سوزوکی دارد، محصولات آن‌ها را برای عرضه در بازار چین تولید می‌کند. چانگان یکی از چهار خودروساز بزرگ چین به‌ شمار می‌رود و در سال 2012 با تولید 1.9 میلیون دستگاه خودرو، به جایگاه چهارم این کشور از لحاظ حجم تولید دست یافته است.

چانگان CS35 نخستین خودروی شاسی‌بلند شرکت‌ چینی چانگان است. این خودرو در ابتدا در قالب طرحی مفهومی موسوم به Changan SUV در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2011 به نمایش گذاشته شد و از نسخه‌ی تجاری آن در نمایشگاه خودروی پکن 2012 رونمایی شد. این خودرو در نهایت در ماه اکتبر سال 2012 به‌صورت رسمی روانه‌ی بازار چین شد.

طی سال‌های اخیر خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور به محبوبیت بسیار بالایی دست یافته‌اند؛ به‌طوری که غالبا در بسیاری از کشورها شاهد فروش بالای خودروهای این کلاس هستیم. به‌ نظر می‌رسد این روند در کشورمان نیز در حال شکل‌گیری است؛ چرا که بسیاری از مردم به خرید خودروهای شاسی‌بلند علاقه‌مند هستند؛ از این رو شرکت‌های خودروساز داخلی سعی دارند با عرضه‌ی محصولاتی در کلاس خودروهای شاسی‌بلند، از گرایش به‌ وجود‌ آمده، بهره ببرند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 96/11/2:: 10:5 عصر     |     () نظر
<      1   2