سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قدرت دانش، زوال ندارد . [امام علی علیه السلام]
عاشقانه ها
درباره



عاشقانه ها


Hosein Kian

قیمت وانت مزدا تک کابین از سال 80 تا 96


بدون شک وانت مزدا در بین خودروهای مناسب برای حمل و نقل بار، یکی از محبوب ترین خودروهای این حوزه است. این خودرو اصالتاً ژاپنی توسط گروه خودروسازی بهمن در کشور ایران تولید می شود. اولین بار در سال 1977 میلادی و در کشور ژاپن این خودرو پرقدرت توسط شرکت ماتسودا با برند تجاری مزدا روانه بازار شد. تفاوت های فاحش این خودرو با دیگر محصولات هم رده اش باعث شد تا این محصول خیلی زود گوی رقابت را از دیگر رقبا برباید. 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 97/3/21:: 7:9 عصر     |     () نظر

‌قیمت رنو سیمبل از سال 2016 تا 2017

 

رنو در ایران بیشتر با تندر90 یا همان ال90 شناخته می‌شود؛ خودرویی که علی‌رغم ظاهر نه چندان جذاب، از استقبال بسیار خوبی در ایران برخوردار شد. سیمبل سدانی دیگر از این شرکت فرانسوی است که به قصد جایگزینی ال90 وارد بازار شده است و تا حدودی جذابتر از آن است؛ با این حال، سیمبل بیشتر یک سدان اقتصادی است تا یک سدان شیک و لوکس. از رقبای این خودرو می‌توان به هیوندای اکسنت، سراتو ساپیا، تویوتا یاریس (البته با قیمتی بیشتر) و ... اشاره نمود که در رقابت تنگاتنگ با این محصولات، بعید است کاری از پیش ببرد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 97/3/21:: 12:44 عصر     |     () نظر

قیمت اپل آسترا هاچبک 2014

پس از سالیان دراز که بازار خودرو کشور در سیطره چشم‌بادامی‌ها بود؛ دوباره شاهد حضور کمپانی‌های معتبر خودرو در کشور هستیم. یکی از این کمپانی‌ها، شرکت خودروسازی اپل است که در سال‌های اخیر با محصولاتی چون آسترا، کورسا و ... وارد رقابتی تنگاتنگ با سایر رقبا شده است. آسترا در دو مدل سدان و هاچبک تولید شده و خوشبختانه هر دو مدل نیز روانه بازار شده است. خودروهای هاچبک در سال‌های اخیر از استقبال خوبی در بازار برخوردار بوده‌اند ولیکن باید دید که آیا آسترا هاچبک از پس رقبایی چون آلفا رومئو جولیتا، ولووV40 و ... برخواهد آمد یا نه.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Hosein Kian 97/3/20:: 11:41 صبح     |     () نظر
<      1   2